piątek, 21 października 2016

Psokoty.






































37 komentarzy:

  1. Na przedostatnim BezoCzajnik wymiata.
    Pocieszyłam się z tych zwierzaków do łez, chociaż niektóre już widziałam, ale mogę tak w kółko.
    Buziaki, Bezowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dupa. Mnie ze "śmiechu do łez" chwilowo(?) tylko łzy zostały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najgorszy okres, trzeba jakos przeżyć te "niezłotą" jesien, ciężko:( Twoje zdjęcia pomagają choc na moment!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu jeszcze straszny listopad przed nami. Zbieram juz nastepne gify. ;)

      Usuń
    2. W filmie "Ostatnia rodzina" mówiło sie "zaduszkowy okres" (o stanie Tomka B.) Okreslenie adekwatne do mojego nastroju, choc nie zawsze zwiazane z listopadem. Miewam czesciej takowe:((( - Iza I.

      Usuń
    3. Taaa, zaczyna sie udawany spektakl "pamieci o zmarlych", a potem nastapi rok spokoju i o grobach sie nie musi pamietac. Nie znosze listopada i dobrze, ze u nas nie ma nawet dnia wolnego na to targowisko cmentarnej proznosci.

      Usuń
  4. nie ma słońca u nas ...choć kłamię jest trochę znaczy wczoraj było nie wiele....
    jakieś 2, =3 godziny potem mżawka, a wreszcie lałoooo
    także Ci zazdroszczę takiego klimatu ...
    a w sprawie kotów, psó, szczurków etc to takie filmy obalają wile mitów, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, czy jest czego zazdroscic. Po pieknej niedzieli juz tylko pada i pada. :(

      Usuń
  5. ej no dziewczyny-jesień jest fajna :)

    PORA WESOŁA

    Kto powiedział, że jesień jest smutna,
    Że ma kolor szarego płótna,
    Że jej prawie nie widać we mgle?
    Kto to wszystko powiedział?
    Ja nie!
    Dla mnie jesień to pora wesoła,
    Roześmiana i gwarna jak szkoła.
    Lśniąca skórką kasztana na trawie,
    W odlot ptaków wpatrzona ciekawie.
    Jesień- roztargniona malarka-
    Gubi farby po lasach i parkach,
    A ja biegam wciąż za nią z ochotą,
    I znajduję brąz, czerwień i złoto.
    Marek Głogowski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mnie do jesienie nie przekona, nie lubie i nigdy nie polubie. A juz listopad to dopust i kara za niepopelnione grzechy. :(((

      Usuń
    2. Ja nie przekonuję-próbuję osłodzić hre hre hre

      Usuń
    3. To cos w rodzaju prob oslodzenia kwasu siarkowego. :))

      Usuń
  6. albo gdyby nie jesień, nie byłoby tego he he:
    https://www.google.de/search?q=czes%C5%82aw+niemen+mimozami&oq=czes%C5%82aw+niemien+mi&aqs=chrome.1.69i57j0l5.12072j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8

    A zwierzaki wszystkie cudaki-każdemu pierwsze miejsce:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemen do mnie w ogole nie przemawia, nigdy za nim nie przepadalam.
      Dalej nie lubie jesieni. ;)

      Usuń
    2. No i na jesieni jestem znow o rok starsza. Jak lubic jesien?

      Usuń
  7. Obśmiałam się, co jeden filmik to lepszy :), a takiego wesołego nietoperka to jeszcze nie widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę oglądać to godzinami i przez takie filmiki tracę na fb mnóstwo czasu. Ale jak tu się powstrzymać? I po co?

    OdpowiedzUsuń
  9. Koty to jednak Ninje są :)))
    A winda - super pomysł :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ktorym pietrze mieszkasz? Moze by sie Bunusu przydalo? :)))

      Usuń
    2. Na pierwszym :) Więc winda byłaby jak znalazł ;) tyle, że kotu nasz nie przyzwyczajony do chodzenia samopas ;)

      Usuń
    3. Tak calkiem samopas to nie. Wystarczy, ze przedluzysz smycz, Ty bedziesz trzymala jeden koniec w domu, gotujac obiad, a na drugim bedzie spacerowal Bonus.

      Usuń
  10. Koty wymiataja, i psiny tez! Dzieki za duza pigule usmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale se obejrzałam :( żadne zdjęcie mi sie nie otworzyło :(

    OdpowiedzUsuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.