środa, 23 sierpnia 2017

Dawno nie bylo.
















Podobny do Toyi :)





















30 komentarzy:

  1. Hi, hi, juz sie stesknilam za Twoimi zestawami :). Mewa przebija reszte :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dawno, a tu wszystkie moje ulubione zwierzaki: żyrafa i Akity:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:))) Kocię goniące gęsi wymiata:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. kaczki, ktore pies pasterski zagania mam na codzien, ale zaganianie przez kota?????? :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mewa, beszczelna złodziejka i wiewióra zakopująca orzeszka we włosach to moje typy i jeszcze ta grupa uganiająca się za czaplą, ciekawy zestaw :)))
    Bardzo interesująca ta filmowa obserwacja z krabem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marija, a gdzie Ty tam czaple widzisz? To najprawdziwsze kaczki wyscigowe. :)))

      Usuń
    2. Ło to rzeczywiście kaczka z młodymi, ta ich szybkość mnie zmyliła ;)

      Usuń
  6. Ale się uśmiałam, świetne obrazki :D
    ____________________________
    Pozdrawiam, Czarna Panda
    https://czarnapandabloguje.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatni film )))) dokładnie takie relacje ma moja suka Erna z moim kotem Mankiem, tak czasami sypiają i zawsze wiedziałam, że psy się uśmiechają )))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze kiedys Bulka z Toya tak sie ukochaja. Na Miecke nie mam co liczyc. :)))

      Usuń
  8. Koty sa najlepsze, ten pijacy wode prosto z kranu albo ten skaczacy na tylnich lapka, o co mu chodzi, no i ostatnie milosc kocio-psia cudne, wzruszajace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez zastanawiam sie, co skaczacy na tylnych odnozach kot mial na mysli. To takie niekocie zachowanie. :)))

      Usuń
  9. Pocieszyłam się, jak zwykle. Najbardziej wiewiór przypadł mi do gustu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super poprawa humoru na wieczór. Dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W realu to juz prawie nie ma z czego sie smiac, wiec choc tutaj... :))

      Usuń
  11. Koty maja duzo wdzieku ale i tak usmiechniety psiak wymiata :)
    Co do tego psa uciekajacego z wody, wlasnie sie zastanawialam, czy przemycilas Toyke ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chyba jakis raczek albo rybka musialy go w zadek uszczknac. :)))

      Usuń
  12. Karp karmiony łyżką wymiata :), a i cała reszta - wspaniałości do śmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby glupia ryba, a taki cwaniaczek. :)))

    OdpowiedzUsuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.